Annonseringer

Alle som registrerer seg her på Pokémon Forum må sende en melding til Mreow før de får lov til å poste. Klikk her for mer informasjon om hvorfor.

#76 29.01.2010 00:52:13

Dragon Tamer

POP-organisator

Fra: Paradise City

Re: hva er best? TFG eller TCG?

Ryquasa skrev:

Trading card game, her også, tongue
TFG er rådyrt, er bare flaks om å gjøre, det er dønn kjedelig, det er ikke turneringer og ligaer, og det er null og niks strategi i det.
Stå på TCG!

Wow, du har faktisk bare 2/6 argumenter som er relevante i det hele tatt. TFG er rådyrt, og det er ingen turneringer for det, men ellers tar du feil. Ligaen er ikke til ekslusiv for TCG, så det er fullt mulig for TFG-spillere å holde til der også. Om det er kjedelig eller ikke er din personlige mening, så det bør du holde unna argumentene dine for om det er dårligere enn TCG. Selvfølgelig er det mer strategi innen TCG siden det har hatt mer tid å vokse på, men TFG krever mye tenking og gode strategier.

Avlogget

#77 29.01.2010 18:08:51

Ryquasa

Medlem

Fra: Sky pillar
Hjemmeside

Sorry:-`( visste ikke det. Takk for tipset! :-)

Sist endret av Ryquasa (29.01.2010 18:24:38)

Wi-Fi bytteemne Farvell, PF, jeg tror jeg forlater dere og kommer kanskje ikke tilbake. Takk for alle gode stunder og øyeblikk med Pokémon. Jeg blir med i monotype tureringen, men drar etter det.

Avlogget

#78 01.06.2010 13:46:55

pokeranger10

Medlem

Fra: Stavanger

mew4 skrev:

TFG, rett å slett, fordi jeg ikke har prøvd TCG.
Desuten, synes jeg TFG er et bra spill, med fine figurer (hehe) og det er heller ikke så vanskelig å forstå, i motsetning til TCG (Min mening, da)
Unntaket, for begrunelsen om at TFG er bedre en TCG, må være at TFG, er svert dyrt, å TCG, ikke er så dyrt, å heller ikke så vanskelig å få tak i.

TFG kan du jo velge hvem du vil ha og TFG er ikke noe spesielt strategisk og er rådyrt. Jeg synes TCG er best siden det er ikke så dyrt men har sjeldne kort. Og TCG er best egentlig også (se på stmmene og selve spillet).

4.Plass i Pokemon Nm Junior!
Mitt Bytteemne og Mine Referanser

Avlogget

#79 17.07.2010 13:07:33

mbrelin

Medlem

Fra: oslo

TCG, men har ikke prøvd TFG. men TFG virkerikke så morsomt som TCG

Avlogget

Forum-bunn

© 2005-2008 Pokémon.
© 1995-2008 Nintendo/Creatures Inc./GAME FREAK inc.
™ and ® are trademarks of Nintendo. © 2005-2008 Nintendo.