Du er ikke logget inn.
Det er bare meg som skulle ønske at figuren ikke hadde fulgt med....
haha.
Jeg gleder meg til å kunne forstå mitt japanske heart gold, mer enn jeg gleder meg til å spille soul silver på engelsk egentlig.
<3 pokéwalker <3
Har fanget 2 surfing pikachuer i dag! ![]()
Avlogget
Papilusion skrev:
Det er bare meg som skulle ønske at figuren ikke hadde fulgt med....
haha.
Jeg gleder meg til å kunne forstå mitt japanske heart gold, mer enn jeg gleder meg til å spille soul silver på engelsk egentlig.
<3 pokéwalker <3
Har fanget 2 surfing pikachuer i dag!
*MinnerOmUkensTilbud*
Gleder meg på nytt SS ![]()
![]()
Hvis man kjøper på GAME får man halv pris
(Må bytte inn et spill)
Avlogget
Forhandsbestiller man på Gamestop/ Toys R Us kan man laste ned arceus til DPP fra 5. mars frem til 2.april:D
http://www.nintendo.no/arkivet/nyheter/100224-1
Sist endret av pokemonfan1993 (01.03.2010 18:35:58)
Avlogget
Oi! tror jeg må forhåndsbestille en SoulSilver ![]()
Avlogget
Thorbjørn skrev:
Oi! tror jeg må forhåndsbestille en SoulSilver
Jeg også!
Min helt egne uklonede Arceus! hihi. En pokémon jeg egentlig ikke like engang. XD
Avlogget
pokemonfan1993 skrev:
Forhandsbestiller man på Gamestop/ Toys R Us kan man laste ned arceus til DPP fra 5. mars frem til 2.april:D
http://www.nintendo.no/arkivet/nyheter/100224-1
Må det være et Europeisk Diamond, Pearl eller Platinum?
Avlogget
Nei, så lenge spillet ikke er japansk, skal det gå.
Man kan også laste ned selv om man ikke har forhåndsbestilt, den begrensingen gjaldt bare frem til HGSS ble sluppet.
Avlogget
Pilaf-sama skrev:
Nei, så lenge spillet ikke er japansk, skal det gå.
Man kan også laste ned selv om man ikke har forhåndsbestilt, den begrensingen gjaldt bare frem til HGSS ble sluppet.
Så hvis jeg har et Amerikansk Pearl spill så skal det gå?
Avlogget
Jeg fikk ihvertfall den norske Gamestop-Shayminen på mitt amerikanske Pearl.
Avlogget
Pilaf-sama skrev:
Jeg fikk ihvertfall den norske Gamestop-Shayminen på mitt amerikanske Pearl.
Ja, har hentet den nå. Men GameStop sa at du måtte forhpndsbestille spillet uansett. Om du ikke hadde forhåndsbestilt fikk du den ikke:S
Avlogget
Det er feil. Dersom noen blir nektet Arceus av Gamestop-ansatte fordi de ikke har forhåndsbestilt, skriv ut denne siden og ta med til butikken, der står det klart og tydelig Så snart spillet er lansert, kan hvem som helst laste ned Arceus den siste uken av kampanjen.
Avlogget
når jeg var på gamestop i hamar sa han i kassa at arcus eventen hade gått ut -_- og da ble jeg sur . men så sa han hade jeg kunne få den fårde ![]()
Avlogget
pokemon mew skrev:
når jeg var på gamestop i hamar sa han i kassa at arcus eventen hade gått ut -_- og da ble jeg sur . men så sa han hade jeg kunne få den fårde
Ja, det er åpenbart mange Gamestop-ansatte som ikke har fått med seg dette. Anbefaler at alle de som ikke har skaffet seg Arceus ennå, tar med seg utskriften av denne siden og har den med for sikkerhets skyld.
Avlogget
Er dette en Movie Arceus som man kan bruke for å åpne Shinto Ruins i HGSS?
Avlogget
Morzan skrev:
Det er så klart ikke movie Arceus, den vart delt ut kun i Japan? Dette er Michina Arceus, men den og gir deg tilgang til Shinto Ruins i HeartGold og SoulSilver.
Avlogget
Morzan skrev:
Nei, men du kan bruke uansett Arceus for å åpne eventen. Dvs japansk, tysk, uansett.
Avlogget
Ikke alle Arceuser åpner eventen, men alle de tre som er delt ut hittil (film-Arceus, TRU-Arceus og Michina-Arceus) gjør det.
Avlogget
Er ikke TRU Arceus og Michina Arceus det samme? Den Arceusen som blir delt ut nå på TRU, har Michina til OT. Eller mener du den amerikanske TRU-Arceusen?
Avlogget
Aww så søte dere er. Dere har nok misforstått pittelitt.
ALLE Arceus som er delt ut nå, er en "Movie Arceus". Den har bare forskjellige OT'er, siden den har blitt delt ut på forskjellige steder rundt om i verden. Den kalles Movie Arceus fordi den deles ut i forbindelse med filmen som kom for ikke så lenge siden.
Og ALLE Arceus skal åpne eventen, til og med den som fanges i Hall of Origin. Men den finnes ikke enda fordi Azure Flute har ikke blitt delt ut.
Mmmmmkay? XD
Avlogget
Ikhana skrev:
Aww så søte dere er. Dere har nok misforstått pittelitt.
ALLE Arceus som er delt ut nå, er en "Movie Arceus". Den har bare forskjellige OT'er, siden den har blitt delt ut på forskjellige steder rundt om i verden. Den kalles Movie Arceus fordi den deles ut i forbindelse med filmen som kom for ikke så lenge siden.
Og ALLE Arceus skal åpne eventen, til og med den som fanges i Hall of Origin. Men den finnes ikke enda fordi Azure Flute har ikke blitt delt ut.
Mmmmmkay? XD
Jaja, kan ikke ha peiling på alt:P
Sist endret av Morzan (02.04.2010 21:47:27)
Avlogget
Hehe. Jeg har peiling på ting dere ikke vet, og dere har peiling på ting jeg ikke vet. Ganske greit. XD
Avlogget
Ikke stemmer det helt, heller.
Er de forskjellige Arceusene "de samme"? Tjah... ettersom man kan se forskjell på dem, kan det diskuteres. Og "alle er Movie Arceus"... sier hvem? Hvem kaller dem det? Engelskspråklige internettfans?
Ikke kan Sinjoh åpnes av alle Arceuser, heller - det kreves enten at den er møtt via en "fateful encounter" eller visstnok at den er fanget i Hall of Origin. Det er tilfelle med alle lovlige Arceuser man kan skaffe seg hittil, ja, men det betyr ikke at "alle" kan gjøre det. Søtt at du tror det ![]()
Avlogget
Arceus'ene er fra samme event-kategori (Movie Arceus), det er det jeg mener. At de alle er relatert til filmen, og at de derfor deles ut for å promotere den. Forskjellene er OT og ID, som jaaaaaa, gjør de forskjellige.
Jeg mente jo selvfølgelig lovlige Arceus'er. Ikke de som er skaffet med AR. o.O; Det er jo derfor jeg sier "alle".
Jeg tar det som en selvfølge. At folk ikke jukser altså. XD (Det var også derfor jeg skrev at Azure Flute ikke har blitt delt ut enda, og at det derfor ikke går an).
Chaaacha?
Sist endret av Ikhana (02.04.2010 23:27:12)
Avlogget
Ikhana skrev:
Arceus'ene er fra samme event-kategori (Movie Arceus), det er det jeg mener. At de alle er relatert til filmen, og at de derfor deles ut for å promotere den. Forskjellene er OT og ID, som jaaaaaa, gjør de forskjellige.
Jeg mente jo selvfølgelig lovlige Arceus'er. Ikke de som er skaffet med AR. o.O; Det er jo derfor jeg sier "alle".
Jeg tar det som en selvfølge. At folk ikke jukser altså. XD (Det var også derfor jeg skrev at Azure Flute ikke har blitt delt ut enda, og at det derfor ikke går an).
Chaaacha?
... -.- -_- -______- Jeg forsto det tror jeg... ![]()
Avlogget
Hehe, sorry hvis det ble for komplisert. ^_^*
Kort sagt; Alle Arceus som IKKE er laget av AR, kan åpne eventen i spillet.
Avlogget