Du er ikke logget inn.
FRIST FOR MELDE SEG PÅ I DENNE TURNERINGEN ER SØNDAG KL. 23:59!
Dette er den 9. og siste normale runden i PFM. Etter denne vil det komme en spesial-turnering (ikke vanlig OU, UU eller Uber), deretter kommer finalen med de som ligger på topp 4 etter at alle poengene er lagt sammen.
Du må melde deg på før søndag kl. 23.59 hvis du vil bli med i denne turneringen. Ved å melde deg på får du automatisk 1 poeng. (Med forbehold om at du faktisk spiller kampene dine!)
Viktig!: Les gjennom dette før du melder deg på: http://forum.pokemon.no/viewtopic.php?id=17486
Alle kampene skal spilles på smogon sin server!
Regler:
- Bannliste:
~ Arceus
- Når du har meldt deg på en turnering, må du spille kampene dine før fristen, hvis du ikke har en veldig god grunn for å ikke gjøre det. Hvis du taper på walkover vil du miste 3 poeng fra din totale sammenlagte sum. Du vil heller ikke få med deg noen av de poengene du har vunnet I den turneringen du taper på walkover.
- Kampene skal spilles på smogon sin server
- Ingen scouting! (Ikke se på andre turneringskamper hvis du fortsatt er med i turneringen)
Clauses:
~ Species Clause - Du har bare lov til å bruke en av samme pokemon. Dette gjelder også pokemon som har mulighet til å skifte form.
~ Sleep Clause - Du har ikke lov til å få mer enn en av motstanderen sin pokemon til å sove.
~ Freeze Clause - Du har ikke lov til å få mer enn en av motstanderen sin pokemon til å bli freeze.
~ Evasion Clause - Du kan ikke bruke angrep som får deg til å høyne Evasion
~ OHKO Clause - Du kan ikke bruke angrep som uansett slår ut motstanderen sin pokemon med et angrep. Eks: Fissure, Sheer Cold…
~ Self-KO Clause - Du kan ikke bruke angrep som fører til uavgjort, hvis begge spillere bare har en pokemon igjen.
~ Strict Damage Clause
Turneringen:
Påmeldte:
~ tct93
~ Kare
~ ColorSpriter
~ Latias
Sist endret av tct93 (18.03.2010 06:56:55)
Avlogget
er med ![]()
Avlogget
Melder meg paa. Er dette DS turnering? Sorry at jeg bruker aa men er paa nettet med Wii ![]()
Avlogget
Nei, dette er en shoddy battle turnering. Hvis du hadde lest info, emnet, hadde du funnet ut av det, eller du hadde skjønt det hvis du hadde lest dette emnet.
Regler skrev:
- Kampene skal spilles på smogon sin server
Vil du fortsatt være med?
Avlogget
Sorry. Vet ikke hva Shoddy Battle er ![]()
Avlogget
Her kan du finne mere ut om shoddy battle, og laste det ned: http://shoddybattle.com/
edit: Jeg stryker deg fra lista, så kan du heller melde deg på igjen hvis du vil teste ut shoddy battle.
Sist endret av tct93 (04.03.2010 21:15:36)
Avlogget
På grunn kombinasjon av begrenset tid og lyst på Shoddyspilling denne og neste uke vil jeg melde meg av
.
Avlogget
Kan være med. Får lyst til å spille igjen nå som det er to nye spill på vei. ![]()
Avlogget
bump....
starter den snart?
Avlogget
Ser ikke ut som det. Turneringen trenger minimum 6 deltakere....
Jeg får nok snart prøve med en v2 av denne runden, og håpe på at det blir nok deltagere.
Avlogget