Du er ikke logget inn.
Det går ikke
Avlogget
martin123 skrev:
Vet noen hvordan man skafer volt takle til pikatsu
Joda - Først må du finne en light ball (holdes av og til av ville Pikachu's. Så breeder du en pichu mens moren eller faren (er ikke sikker) holder en light ball. Så skal Pichuen få Volt Tackle. ![]()
Avlogget
hvilken fiske stang må man bruke får og fage feebas
Sist endret av martin123 (20.02.2010 07:48:34)
Avlogget
kan spille bli ødlakt om du kloner? (på batelrod måtten ?)
Avlogget
Jeg har nettop fått mitt tredje badge. Hvor skal jeg gå nå???
Avlogget
du skal få roksmach som du finner like ved kjøpesenter!
Avlogget
martin123 skrev:
hvilken fiske stang må man bruke får og fage feebas
Super Rod
Avlogget
pokemon mew skrev:
du skal få roksmach som du finner like ved kjøpesenter!
Jeg har fått Rock Smash og Strenght, men jeg kommer ikke videre til noen nye byer.
Hvor skal jeg gå????
Avlogget
ok. jeg skal førklare! gå opp ved siden av pokemon sentere og fårset til du kommer ved 2 steiner bruk rock Smash og så kommer du ved et fjel og så ser du team magma så går du gjenom en hule og gå gjenom den og så fårseter du til en by!
Avlogget
pokemon mew skrev:
ok. jeg skal førklare! gå opp ved siden av pokemon sentere og fårset til du kommer ved 2 steiner bruk rock Smash og så kommer du ved et fjel og så ser du team magma så går du gjenom en hule og gå gjenom den og så fårseter du til en by!
Tusen takk! Nå kom jeg videre, jeg så ikke at det er en hule der hvor team magma er.
Avlogget
Arceus Master skrev:
pokemon mew skrev:
Tusen takk! Nå kom jeg videre, jeg så ikke at det er en hule der hvor team magma er.
Fordi den delen er litt senere. Bare fortsett gjennom hula som du finner, oppover, gjennom sot-feltet, så kommer du til Fallarbror. Fortsett gjennom byen, nedover, og gå inn hula som du etterhvert vil finne. Resten skjønner du nok selv, bare pass på å gå tilbake den samme veien. kke fortsett gjennom hula.
Avlogget
Har fått 7 badge, og jaget magma ut av rakett senteret, hvor finner jeg aquas base? (der de vekker kyogre)
EDIT: fant den.
Sist endret av Arceus Master (12.03.2010 19:38:36)
Avlogget
ok jeg skal prøve og førklare ok:
fårst så får du dive(vis du ikke har det) så går ned fra pokèmoncentere og ned til standa og går ned til 2 dive sted (tror jeg) og diver. og så går du til du finner en hule så går du inn og da ser du en ubåt og diver opp ingen og da ser du en strand i en hule (på en måtte) så klarer du hule og du vil måtte leder av aqua og du må kjempe og vis du vinner så stikker kyoger av!
Avlogget
Har emerald... Men så fant jeg spill i Spania som heter quartz, det spillet er helt hecka
Vill ha svar på hvor det er det laget... Plutselig så møtte jeg på en liten rar tass!
Avlogget
ForhåndsBestillSoulSilver skrev:
Har emerald... Men så fant jeg spill i Spania som heter quartz, det spillet er helt hecka
Vill ha svar på hvor det er det laget... Plutselig så møtte jeg på en liten rar tass!
Pokémon Quartz er en ENGELSK hack.
Bare google det: Forresten ikkje kjøp flere ukjente/eller rettere s. hack du kommer over ![]()
Avlogget
er det lov til å lage hack spill?
hvis det er lov så er det teit!
Avlogget
Gengar er kul skrev:
hvis det er lov så er det teit!
Vel, er ikke lov å tjene penger på det. Men å lage spill med f.eks GameMaker er lovlig, så lenge du ikke tjener penger på det.
Avlogget
shiny trader skrev:
Gengar er kul skrev:
hvis det er lov så er det teit!Vel, er ikke lov å tjene penger på det. Men å lage spill med f.eks GameMaker er lovlig, så lenge du ikke tjener penger på det.
Ikke bare visst du tjener penger på det.
Det her heller ikke lov å utgi de.
Avlogget
vordan får eg andre påkemon en Zubat til å komme inn i Altering Cave?
Avlogget
Kim Dude skrev:
vordan får eg andre påkemon en Zubat til å komme inn i Altering Cave?
Ikke mulig, det er ingenting der! ![]()
Avlogget
Altering Cave skulle egentlig brukes til å få spesielle Johto-Pokémon via Mystery Gift, men av en eller annen grunn kom det aldri slike eventer.
Avlogget
Okey
TAKK!
Avlogget
Hva slags legendariske pokemon går det an og fange på emerald? Og hvordan?
Sist endret av Pokemon Christian (25.04.2010 15:51:16)
Avlogget
Avlogget
Tusen takk for hjelpen. Og hvor får man tak i sun stone på emerald??
Sist endret av Pokemon Christian (27.04.2010 19:45:58)
Avlogget