Du er ikke logget inn.
nope
Avlogget
These are all new pokemon. THEY ARE NOT REAL, so dont ask.
._.
Avlogget
Chinhu var nusselig^^
Avlogget
De bør helst beholde alle de innholdsmessige nyvinningene fra platina. Jeg voner de har battle frontier fra starten av. Og helst mange av de andre tingene også. Det er teit at de skal ta vekk innhold. Rubin og safir beholdt battle tower og flere kjønn fra krystall, de bør ikke ta vekk battle frontier igjen som de gjorde til dp. De bør heller finne på noe nytt til utvidingene. Jeg liker ikke at de skal ta vekk ting som allerede er funnet opp. De bør ha battle frontier fra starten av, men kanskje utvidinga kan ha tre-fire nye ting å gjøre i battle frontier. Og ikke legg inn dumme feil bare for å ha forbedringer til seinere. De lot sikkert surf-farten være treg i dp bare for å ha mer å forbedre til platina. Behold nyvinningene som har noen betydning. Det er ikke så farlig om de ikke beholder at pokemonene følger etter deg, for det har egentlig ikke noe å si, sjøl om det også ville vært morsomt. De beholdt ikke animasjoner til rubin og safir heller. Sånn sett var det bra at de hadde animasjoner i diamant og perle.
Poenget: Ikke ta vekk battle frontier fra de nye spella.
Avlogget

omg, en utvikling av delibird så fin som den der var, hadde vært kjekt å hatt!
Avlogget
Utvikling til Farfethc`D og Delibird, er dei ekte ?
I så fall var utviklingen til Farfetch`D, veldig kul! ![]()
Avlogget
Wow, jeg elsker delibird sin utvikling! Hadde vært kult hvis de var ekte.
Avlogget
Jeg likte veldig godt delibird sin utvikling i så fall!
. Jeg er veldig spent på hvilken pokemon som blir avduket i fremtiden...
Avlogget
De er 99,9% garantert fake.
Sist endret av shiny trader (21.02.2010 18:55:27)
Avlogget
De er altså fake :b
Avlogget
Selvfølgelig er den fake, har ikke påstått noe annet. Heehehhe.
Avlogget
Nei, det blir kjempespennende med en ny genrasjon. Jeg for min del er mest spent på starterne. ^^ Og så håper jeg virkelig det kommer noen flere ildtyper. Det er virkelig altfor få. D:
Avlogget
50 nye tms
150 nye pokemon
utvikling til abomesnow
ghost og dragon utvikling av eevee
nye items f.eks tornado stone eller noe sånt
Sist endret av nazgul (26.02.2010 12:10:57)
Avlogget
miasma skrev:
http://26.media.tumblr.com/tumblr_kxac1 … o1_500.jpg
omg, en utvikling av delibird så fin som den der var, hadde vært kjekt å hatt!
INGEN tuller med Delibird, om den er fake kan den som lagde den gå å henge seg, og få tarmene oppspist av larver D:<
Avlogget
Jeg fikk sjokk og gåsehud av hvor grusomt stygg de var. Takk høyere makter for at dette ikke var ekte.
Avlogget
hmm, personelig syns jeg det hadde vært kult om man hadde kunne valgt mellom flere figurer. (ikke bare EN jente og En gutt). Liksom kulle valgt hår og klær og slikt, selv om det sikkert ikke hadde vistes så mye ![]()
Avlogget
Meowsan skrev:
hmm, personelig syns jeg det hadde vært kult om man hadde kunne valgt mellom flere figurer. (ikke bare EN jente og En gutt). Liksom kulle valgt hår og klær og slikt, selv om det sikkert ikke hadde vistes så mye
Avlogget
nazgul skrev:
50 nye tms
150 nye pokemon
utvikling til abomesnow
ghost og dragon utvikling av eevee
nye items f.eks tornado stone eller noe sånt
er det ikke nok eevee-utviklinger allerede?
Avlogget
Drage elsker skrev:
er det ikke nok eevee-utviklinger allerede?
Er det nok bøker i biblioteket?
Eventuelt moderne versjon: Er det nok artikler på Wikipedia?
Avlogget
Hihi.
Akkurat nå er det en utvikling for mye. Man kan jo bare ha med seg 6 om gangen. Hihi. 4 eller 5 til hadde passet fint.
Hvis bare 4, så kan man også ha med seg Eevee på et team. ![]()
Avlogget
Utvikling til Farsfetched (Vet ikke hvordean det staves, er trøtt:P) Og utvikling til Delbird.
Avlogget
Utvikling til Pinsir, Electrode og Fearow.
Avlogget
Utvikling til Pinsir o.O
Den kan jo sikkert kutte av hodet til trenere.
Avlogget
en utvikling til gyarados, en vann, drage pokemon
Avlogget
Farfetch'd fortjener en utvikling (Flying/Grass). Og ikke glemm Relicanth (Water/Steel)!
Avlogget